בניית אתרים ודפי נחיתה

אתרי אינטרנט הם כרטיס הביקור הטוב ביותר של נותני שירותים, בעלי עסקים וחנויות וירטואליות. כמו כן, כיום ניתן לשלב בין אתרי אינטרנט קבועים לבין דפי נחיתה. בניגוד לאתר הקבוע, המטרה של דפי נחיתה היא בדרך כלל לאסוף מידע ("לידים") על הגולשים או להניע אותם לפעולה ספציפית. כמו כן, את דפי הנחיתה אפשר להקים לטובת קמפיין מסוים – או כחלק ממאמצי קידום ממומן.

הבדלים בין סוגי אתרים

אפיון מסודר של פרויקט בניית אתרים ודפי נחיתה מגדיל את הסיכוי להפיק מהם רווחים ויתרונות. ראשית, חשוב להכיר את ההבדלים בין סוגי אתרים ולבחון איזה מהם מתאימים למשימה שעל הפרק. ההבדלים העיקריים הם בין אתרי מידע, אתרי מסחר אלקטרוני ואתרי שיווק ויש גם אפשרות לבנות תתי-אתרים למכירת מוצרים או שירותים מיוחדים.

שנית, כדאי לנצל את שלב האפיון על מנת לקבוע לוח זמנים. השאיפה היא להעלות את האתר לאוויר במקביל לקמפיין פרסומי ושיווקי, או באופן שחוסך בהוצאות עבור בעלי העסקים. במסגרת לוח הזמנים מחליטים באיזה תאריך מבצעים כל שלב ומתי מעבירים את הסקיצה לאתר שעולה לאוויר.

למה כדאי לבנות אתרי אינטרנט באופן מקצועי?

נותני שירותים ובעלי עסקים מכירים טוב יותר מכל אחד אחר את המוצר שלהם, אך לרוב אין להם את הידע והניסיון הנדרשים כדי לבנות אתרי אינטרנט. אף על פי שכל אחד מאתנו משתמש כיום באתרי אינטרנט, יש הבדל בין גולשים מן השורה לבין אנשי מקצוע.

כמו כן, התפקיד של אנשי מקצוע הוא לשלב בין האלמנטים הגרפיים והטקסטואליים על מנת לבנות דפי נחיתה אטרקטיביים. בעידן הנוכחי יש לכל מפרסם מספר שניות בודדות להניע את הגולש לפעולה – וכל טעות עלולה לעלות ביוקר. לכן עדיף לבנות אתרי אינטרנט ודפי נחיתה בצורה מקצועית ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

הדור הבא של בניית אתרים ודפי נחיתה

אתרי אינטרנט ודפי נחיתה צפויים להמשיך להיות חלק מהמרחב המקוון. מבחינת נותני שירותים ובעלי עסקים, התנאי הכי חשוב לניצול היתרונות של האינטרנט הוא להציג בפני הגולשים אתרים מקצועיים ודפי נחיתה שמעבירים מסר מדויק.

אהבת את המאמר הזה?

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב twitter
צייץ
שיתוף ב linkedin
שתף
שיתוף ב pinterest
תנעץ

השאר תגובה

דילוג לתוכן