טיפים לשיווק בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמה פופולרית מאוד המאפשרת לנהל קשרים, לצרוך תוכן רב תחומי, ליצור יוזמות משותפות ולהשתתף בדיונים מגוונים בקלות, נוחות ויעילות מכל מקום ובכל עת. אם יש ברשותך חשבון פייסבוק כבר זמן מה, סביר להניח שעלו בך הרהורי גמילה מהמרחב הדיגיטלי שלפעמים עשוי לשאוב אותך פנימה.

האם ידעת שבנוסף לכל השימושים הנרחבים ברשת החברתית, פייסבוק עשויה להוות אפיק יעיל ונוח מאוד לשיווק העסק שלך? הפרסום ברשתות חברתיות הוא בעל הצלחות ניתנות למדידה ומאפשר לזהות בקלות קהלי יעד ולבצע באמצעות אוטומציה שיווקית פילוח שוק חכם וגמיש בעזרתו ניתן ליצור פרסום ממוקד שאפשר להתאימו בזמן אמת.

על מנת לסייע לך בצעדיך הראשונים בפרסום ברשתות החברתיות, אספו עבורך המומחים שלנו במדיה 360 טיפים לשיווק בפייסבוק שיועילו לך משמעותית – ושכדאי מאוד ליישם.

לדבר בשפה ויזואלית

הרשתות החברתיות נחוות בראש ובראשונה בממד הוויזואלי. התודעה של הצרכן נעה היום בקצב אדיר ובתוך בליל המידע שטס במהירויות חסרות תקדים, אין ברצונו של הצרכן להתעכב ולקרוא ערמות של מלל – אלא אם כן הצלחנו לשכנע אותו ששווה לעצור ולהקשיב. לכן, חשוב להשתמש במדיה ויזואלית.

התמונות או הסרטונים בהם נשתמש לפוסטים הם אלו שיגרמו בסופו של דבר ללקוח הפוטנציאלי לעצור ולהתבונן. על מנת למקסם את הפוטנציאל, מומלץ לשלב טקסט קצר בתמונה עצמה שיקרא כבר לפעולה. הצרכן הממוצע יתעכב על פוסט בין 0.75 ל-2 שניות ולכן חשוב לבחור בקפידה את המדיה כך שתגרום לצרכן לעצור ולקרוא מלל קצר וקולע ששם עדיין את הממד החזותי במרכז.

מיקוד קהל היעד

לא כדאי להסתפק בקהלים מובנים מאליהם כמו מגדר, קבוצות גיל או מיקום. כלי אוטומציה שיווקית מתקדמים מאפשרים לך היום להכווין את המסר השיווקי שלך אל אנשים שביקרו באתר או בדף הפייסבוק שלך באמצעות טכניקות רימרקטינג שישמשו עבורך כמערכת שימור לקוחות אוטומטית.

ניתן גם לפלח את הקהלים שלך ולייעד פרסומים ורשימות תפוצה לפי תחומי העניין. למשל, אם העסק שלך מציע סדנאות בישול, נייעד את הקהל לחובבי האוכל הטוב והמסעדות, לזוגות צעירים, לחברות הנוהגות לבצע גיבוש לצוות, למוסדות חינוכיים וארגונים ציבוריים.

הכרת השעון הפנימי של פייסבוק

חשוב להבין, לרשתות החברתיות יש את שעות העומס והשפל שלהן והם אינדיבידואליות מאוד לפי מיקום, תחומי העניין ומשתנים רבים אחרים. ישנם רגעים שבהם פרסום עשוי לא לעבוד כלל וזמנים אחרים בהם אותו פוסט יכול להפוך לוויראלי. יש ללמוד בניסוי וטעיה אילו שעות עובדות לך הכי טוב – ולתזמן את הפרסומים שלך לזמנים המתאימים. אם תוך מספר ימים נחזה בשיעור יחס המרה שתואם לתחום העיסוק שלך – אנחנו בדרך הנכונה לבדל אותך מהמתחרים וליצור עבורך יתרון משמעותי.

היעזרו במקצוענים

מומחי השיווק הדיגיטלי של מדיה 360 מעמידים לרשותך ידע מקצועי רב וכלי אוטומציה שיווקית מתקדמים שיסייעו לך להיות תמיד עם אצבע על הדופק, ולתכנן את מערך השיווק שלך ברשת באופן אופטימלי. לקבלת ליווי מקצועי שיסייע לך לצבור תנופה, לתיאום פגישת היכרות ולמידע נוסף וטיפים לשיווק בפייסבוק, ביכולתך ליצור עמנו קשר עוד היום.

אהבת את המאמר הזה?

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב twitter
צייץ
שיתוף ב linkedin
שתף
שיתוף ב pinterest
תנעץ

השאר תגובה

דילוג לתוכן