מה זה קידום ברשתות חברתיות?

רשתות חברתיות ובהן פייסבוק, טוויטר ואחרות משמשות אנשים פרטיים ובעלי עסקים. עם זאת, בעלי עסקים ונותני שירותים חייבים למצוא דרך לקדם את עצמם ברשתות החברתיות. בניגוד לאנשים פרטיים שמערכת היחסים שלהם מבוססת על חברים ומשפחה, האינטרס של מפרסמים הוא להרחיב את מעגלי ההשפעה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים חדשים בכל רגע נתון.

כך נראה קידום ברשתות חברתיות

הדרך להצלחה ובולטות ברשתות החברתיות היא באמצעות קידום. ראשית, יש לדאוג לפרופיל מסודר שמייצג נאמנה את העסק ומבליט את היתרונות שלו מול המתחרים. שנית, מומלץ לעדכן את התכנים בדף ולקשר ממנו לאתר האינטרנט הרשמי ולכל מקור מידע רלוונטי אחר.

ברשתות החברתיות הכל מדיד

היתרון של קידום ברשת החברתית הוא שניתן לפלח במדויק את קהל היעד – ואם מתכננים בצורה נכונה את הקמפיין השיווקי, אפשר להשיג ערך מוסף מהקידום ולהפוך את הרשתות החברתיות לכלי יעיל ואפקטיבי. מאחורי הקלעים, המשמעות היא שהמפרסם ומנהל הקמפיין יודעים בכל רגע נתון כמה הם אמורים לשלם על מנת לקדם את הדף לקהל הנכון. במקביל, הם יכולים להחליט מתי לעצור את הקידום ובאיזה שלב להגביר אותו.

ההבדל בין שיטות קידום

קידום במנועי חיפוש מתייחס בדרך כלל לגוגל, בעוד ברשתות חברתיות הדגש הוא על פייסבוק. כמו כן, שיטות הקידום עצמן שונות כי התנהגות הגולשים ברשתות החברתיות שונות מאלו שמאפיינות את מנועי החיפוש. כתוצאה מכך, המפרסמים והלקוחות חייבים להתאים את שיטת הקידום לפלטפורמה. התאמה כזו תביא בחשבון את ההבדלים בין שיטות הקידום ואת הערך של כל אחת מהן.

הגדרת תקציב עבור קידום ברשתות החברתיות

האטרקטיביות של קידום אתרי אינטרנט ברשתות חברתיות באה לידי ביטוי בהחזרי השקעה – ROI – גבוהים. בפועל, המחיר נקבע לפי רמת הפילוח וסוג קהל היעד שאליו רוצים לפנות.

לרשתות החברתיות יש המון מידע על הגולשים, אז מי שיודע איך לנצל אותו יכול לדאוג שהמסר הנכון יגיע לאדם הנכון וברגע הנכון. זהו בסופו של דבר היתרון המהותי ביותר של קידום ברשתות חברתיות – ולכן הוא זוכה להצלחה גם בהשוואה לאלטרנטיבות אחרות בעולם של שיווק דיגיטלי.

אהבת את המאמר הזה?

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב twitter
צייץ
שיתוף ב linkedin
שתף
שיתוף ב pinterest
תנעץ

השאר תגובה

דילוג לתוכן